محل تبلیغات شما

مدیریت موجودی كالا و انبار در فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها

مدیریت انبار و توزیع بهینه كالا در شعب و نمایندگی ها

امتیاز فروشگاه‌های زنجیره‌ای نسبت به سایرین، بهره‌گیری از مكان‌های متعدد با سلایق متفاوت بومی ‌آن مكان‌هاست از سویی با توجه به تنوع و تعداد کالای بسیار زیاد در فروشگاه های زنجیره ای، مدیریت این کالاها کار ساده ای نبوده و نیازمند ابزارهایی بهینه برای مدیریت کالا می باشد.

در روش های استاندارد، با ایجاد راهکارهای نرم افزاری یکپارچه و بهینه (حتی در شعب فرانچایز)، موجودی تمامی کالاها در انبارهای مختلف بصورت متمرکز و آنلاین قابل مشاهده بوده و یک اتوماسیون کامل شامل سفارش، تایید مدیران ذیربط، ارسال توسط انباردار و تحویل کالا تعبیه شده است. با این ترتیب تمامی امور، مستند و قابل پیگیری است.

از سویی نرم افزارهای فروشگاهی مناسب،  با در اختیار گذاشتن ابزارهای مرتبط جهت ایجاد شاخص‌ها در راستای شناسایی سلایق و رفتارهای مشتریان، توزیع كالا در فروشگاه‌های زنجیره ای را بهینه كرده و ضمن ایجاد فروش بیشتر، خواب سرمایه كالایی شما را كاهش می‌دهند.

همواره قلمرو تجارت خود را زیر نظر داشته باشید

شما در مدیریت موجودی کالا و انبار در فروشگاه های زنجیره ای به فرآیندهای زیر نیاز دارید:

  • رویت موجودی کالای انبارها و شعب بصورت آنلاین به تفکیک در دسترس و رزرو شده
  • تعریف و محاسبه اتوماتیک حد تجدید سفارش (نقطه سفارش) برای کالاها به ازای هر انبار
  • فرآیند مدیریت کالاهای قطعی، امانی و کمیسیونی (مشارکتی) با روش های استاندارد و کامل تا مرحله صدور اتوماتیک اسناد حسابداری
  • تعریف و گروهبندی کالا به صورت نامحدود
  • فرآیند تعریف کالاهای دارای مشخصه و بارکدهای معنادار
  • چاپ انواع لیبل و تگ برای کالاها، شلف ها و . توسط پرینتر و PDA
  • فرآیند انتساب چندین عکس به کالاها و فراخوانی آن در صندوق فروش و کیوسک ها
  • فرآیند قیمت گذاری کالا (قیمت مصرف کننده و قیمت فروش) بر اساس فروشگاه،گروه فروشگاهی و مشتری در بازه های زمانی موقت و دایم و بر اساس روزهای دلخواه هفته و ساعات خاص
  • فرآیند تعریف و مدیریت انبار و قفسه ها به صورت نامحدود
  • فرآیند ثبت اسناد انبار تعریف شده در انبارهای مربوطه با سطح دسترسی
  • فرآیند ثبت اسناد انبار با استفاده از ابزار PDA
  • فرآیند محاسبه موجودی ریالی کالا با روش آخرین مبلغ خرید و میانگین موزون
  • فرآیند اطلاع رسانی موجودی منفی کالا به صورت پیامک، درون سیستمی و پست الکترونیکی
  • فرآیند مدیریت کالا در انبار (نظیر فعال یا غیر فعال بودن، دریافت و یا عدم دریافت سفارش، دریافت بیش از سفارش و )
  • فرآیند ثبت اسناد شمارش انبار، انبارگردانی، شمارش معیوبی، کسری/فزونی انبار، افزایش و کاهش کالا، تبدیل کالا، مصرف بر اساس سکشن و .
  • فرآیند رویت کسر و فزونی انبارها، شعب و نمایندگی بر اساس قیمت فروش، آخرین قیمت خرید و بهای تمام شده کالای خریداری شده

 

در این خصوص  نرم افزار انبار و نرم‌افزار فروشگاهی محصول شرکت ارقام نگار اندیشه به برند تجاری نرم افزار باران، با تمرکز برراهکارهای متناسب با صنعت خرده فروشی روز دنیا، راهکاری مناسب برای اتوماسیون یک سیستم و تجارت موفق فروشگاهی خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر با شماره 45831-021  تماس حاصل فرمایید یا به آدرس اینترنتی www.ArghamNegarGroup.com مراجعه نمایید.

 

نرم افزار فروش فروشگاهی باران 360

نرم افزار مدیریت سازمانی فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ

افشای رازهای شیک پوشی در وب سایت سرزمین شیک پوشان

کتاب یا فیلم آموزشی، کدامیك بهتر است؟

تبلیغات الماس ارائه دهنده خدمات تندیس، بج سینه و تابلو چلنیوم

انبار ,های ,کالا ,مدیریت ,موجودی ,ای ,زنجیره ای ,فروشگاه های ,های زنجیره ,بر اساس ,در فروشگاه

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

امیرالمومنین clackicknara molifiter تایتان چت | دندانپزشکی اشعار من compchildlohis تبلیغات تابلو bulllissisa کنگره ورزش